La màscara còmica a la Commedia dell'Arte
Entrenament actoral. Universalitat i continuïtat de la Improvvisa. Poètica de la supervivència
- Autoría
- Fava, Antonio (Autor) / Cobos Boixeda, Abel ()
- Editorial:
- Institut del Teatre
- ISBN:
- 978-84-10278-68-4
- Año de edición:
- 2026
- Páginas:
- 320
Aquest llibre tracta de la Commedia dell'Arte en referència constant a la màscara, en aquest cas còmica, l'objecte màscara i tots els seus significats.
La Commedia dell'Arte és, principalment, disciplina completa i imprescindible per la formació d'un artista escènic capaç d'estendre allò que comunament anomenem teatre psicològic al joc multiexpressiu imposat per la màscara. Commedia significa teatre i disciplina d'actor, i Arte significa ofici, professió i a més implica comerç i negoci.
La Commedia no té la necessitat de ser ressuscitada. Qui practica la Commedia aviu en dia és, de fet, un continuador. I Antonio Fava es considera continuador, ja que pertany a una tradició que actua des del binomi fidelitat-posada al dia. El seu projecte, en el panorama teatral in progress, és la continuïtat de la Commedia dell'Arte a nivell internacional.
Otros libros de la materia
Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació
¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados