GIRONA, GUIA DEL VISITANT

GIRONA, GUIA DEL VISITANT

Catalán
Aragó, N.J. (Autor) / Oliveras, J.M. (Autor)
Àmbit, Serveis Editorials
Coediciones:
Ajuntament de Girona

978-84-89681-13-2

La ciutat de Girona, fundada pels romans, té en el nucli antic un dels millors conjunts històrics del país: muralles medievals, monuments romànics i gòtics, espais barrocs i un dels barris jueus més ben conservats d'Europa. La ciutat, moderna, equilibrada i dinàmica, alberga obres notables del noucentisme i mostres destacades de l'arquitectura contemporània. A ambdós costats del riu que reflecteix les façanes pintoresques, el passat i el present s'uneixen per oferir al visitant una lliçó plàstica d'història, d'art i de vida. Cruïlla de camins entre la muntanya i el mar. Girona és també el punt de partida obligat cap a zonestan singulars i atractives com els Pirineus i la Costa Brava.

Edició municipal