DRETS HUMANS A LA CIUTAT, ELS: ADAPTACIÓ DE LES NORMATIVES MUNICIPALS A LA CARTA EUROPEA

Diputació de Barcelona. Àrea d'Igualtat i Ciutadan (Autor)
978-84-9803-297-0
Documents de Treball
Serie:
Igualtat i Ciutadania, 7
Materias:
Administración local, Ciudadanía

La redacció i divulgació de la "Carta Europea de Salvaguarda dels Drets Humans a la Ciutat" i la posterior adhesió a aquesta de molts ajuntaments ha posat de manifest el seu valor com a referent per a l'actuació dels diferents agents que operen a la ciutat. Els ajuntaments, però també el conjunt de la ciutadania, troben en la Carta un marc que permet orientar les seves polítiques. La guia metodològica que us presentem recull un conjunt d'orientacions per a l'aplicació i el desenvolupament del contingut de la Carta en el marc normatiu municipal, d'acord amb l'ordenament jurídic de l'Estat espanyol i de la Comunitat Autònoma de Catalunya.