SERVEIS SOCIALS D'ATENCIÓ PRIMÀRIA, ELS: RECULL DE DOCUMENTS, 1980-2000

Diputació de Barcelona. Àrea de Benestar Social (Autor)
978-84-7794-924-4
Eines de treball social, 6
Materias:
Bienestar social, Participación ciudadana

Aquesta publicació presenta una compilació de documents i articles considerats cabdals en el passat i el present de l'atenció social primària a Catalunya. Es donen a conèixer alguns documents que pertanyen a l'anomenada "literatura grisa" de difícil accés per a la majoria de lectors i lectores. El llibre ofereix en la seva primera part documents del món municipal; des d'un primer document, ja històric, sobre els Centres de Serveis Socials de l'Ajuntament de Barcelona de l'any 1980 fins a escrits actuals. Les altres parts del l'obra estan dedicades a documents i estudis (o fragments d'estudis) dels consells comarcals, de la Diputació de Barcelona, de la Federació de Municipis de Catalunya i de diverses aportacions de professionals dels serveis socials. Completa aquesta compilació un recull bibliogràfic d'articles de revistes, llibres i documents no publicats de 1983 al 2000, tots ells sobre l'atenció social primària.

Topografic
Arxiu General de la Diputació de Barcelona S-1-183