PLANIFICACIÓN DE LA PREVENCIÓN DE LOS INCENDIOS FORESTALES EN LA PROVÍNCIA DE BARCELONA, LA

Diputació de Barcelona. Àrea d'Espais Naturals. Of (Director)

978-84-9803-358-8

Documentos de Trabajo
Serie:
Territorio, 10

Aquesta publicació reuneix diversos treballs que es van presentar, des de l'Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals de la Diputació de Barcelona i des de les Federacions Comarcals de les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF), al II Congrés Forestal de Catalunya, celebrat el setembre de 2007.Aquests escrits fan diferents anàlisis i descripcions sobre la història i la situació actual de la protecció contra els incendis forestals, des dels vessants de la prevenció, l'extinció i la restauració. S'analitzen les diferents accions desenvolupades pels ajuntaments, les ADF i la Diputació de Barcelona; i s'exposen els fonaments tècnics d'algunes d'aquestes accions.