Actualització de la Guia Metodològica per la regulació dels usos dels locals comercials en planta baixa
Llibre en Pdf

Catalán
Manubens y Asociados, S.L. (Autor) / Diputació de Barcelona. Ger. de Serveis de Comerç (Autor)

L'objectiu principal d'aquest document és actualitzar i posar al dia la guia que es va elaborar l'any 2010 amb l'objectiu de respondre a les múltiples consultes que els ajuntaments adreçaven a la Diputació relatives a la metodologia i el procediment que calia seguir per introduir regulacions dels usos en planta baixa als eixos comercials.

Aquesta guia doncs dona tot un conjunt d indicacions que poden ser útils per acompanyar els treballs de revisió del planejament que els ajuntaments vulguin emprendre amb l'objecte de definir el seu model comercial.