SUBALTERN/A DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA. TEMARI I TEST

7 Editores (Autor)
7 Editores (MAD)

978-84-142-2610-0

Manual de desenvolupament del programa establert en les bases per a l'accés a la categoria de Subaltern/a, corresponents al grup de titulació AP, de l'Ajuntament de Barcelona, segons la convocatòria publicada en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya núm. 7794, de 23 de gener de 2019. Tots els temes estan tractats amb profunditat i rigor, i incorporen les últimes novetats legislatives per assegurar la seva actualització fins a la data d´edició. S'inclouen també qüestionaris de preguntes tipus test de cada tema amb la finalitat d'oferir una eina amb la qual podrà comprovar els coneixements adquirits.

Otros libros del autor

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació