EL SISTEMA LITORAL

EL SISTEMA LITORAL

UN EQUILIBRI FEBLE AMENAÇAT PEL CANVI CLIMÀTIC

Catalán , Castellano , Inglés
Pruna, I. (Autor) / Ruano, L. (Autor) / Gonzalvo, I. (Autor) / Vallespinós, F. (Autor) / Cucurull, D. (Director) / Fuentes, S. (Director)

978-84-9803-387-8

Documents de Treball
Serie:
Medi Ambient, 4

La revista SAM (Suport a la gestió Ambiental d'activitats en el Municipi) ha donat informació tècnica i actual als responsables municipals des de la seva primera publicació l'any 1998. La publicació ha anat creixent, i allò que va començar com a butlletí s'ha convertit en un llibre que s'insereix en aquesta col·lecció. Amb les canvis, enfrontarà el repte de mantenir el nivell de qualitat i oferir coneixements i eines sobre els temes que afecten el món de les activitats ambientals i que, per la seva complexitat, requereixen una anàlisi completa.Aquesta obra aborda els efectes del canvi climàtic al litoral de les nostres costes, amb la intenció de sensibilitzar el món local envers la problemàtica que comporten.