SEGURETAT I CONFLICTIVITAT A L'ÀSIA CENTRAL: LA XINA, L'ORDRE REGIONAL I ELS CONFLICTES MARÍTIMS

Ibáñez, J. (Autor) / García Segura, C. (Autor) / Pareja, P. (Autor)
Generalitat de Catalunya

978-84-393-7971-3

Colección:
Recerca per la Pau, 2

En les últimes tres dècades, l'ascens i les transformacions de la república Popular de la Xina han propiciat un intens debat al voltant dels possibles efectes sobre l'estabilitat de la regió.Tanmateix, la seguretat ha experimentat un important procés de reestructuració, com a conseqüència de la interacció de velles i noves amenaces en un ordre internacional en què la Xina apareix com un actor cada vegada més influent que cal tenir en compte.