RECURSOS QUE DESTINEN LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES CATALANES A LES ÀREES DE SERVEIS PERSONALS, ELS: ANUARI 1995

Catalán
Autoría
Roig, M. (Autor) / Vela, B. (Autor) / Diputació de Barcelona. Organisme Autònom Flor de (Autor) / Plana, J. (Director) / Prats, C. (Director)

El treball que ha vingut realitzant el Centre d Investigació, Formació i Assessorament (CIFA) del Patronat Flor de Maig de la Diputació de Barcelona, ha permès que es disposi d'una informació que fa possible l'anàlisi de l'evolució dels pressupostos per tal de millorar-ne la gestió, i alhora facilita un instrument valuós per a la definició de polítiques públiques de serveis personals en els municipis. L'Anuari és una eina a l'abast dels ajuntaments, que són els seus principals usuaris; facilita una informació estadística de les dades pressupostàries de les administracions catalanes, i pot ser útil per a tots aquells que tenen la responsabilitat sobre les polítiques socials al nostre país.