PLAN DE ACTUACIÓN DEL MANDATO 1996-1999

PLAN DE ACTUACIÓN DEL MANDATO 1996-1999

Diputació de Barcelona. Àrea de Règim Interior, Hi (Autor)

El Pla d'actuació del mandat 1996-1999 és el programa de govern que la Diputació de Barcelona es proposa posar en pràctica en els pròxims anys. Per primera vegada es pot dir que es tracta d'un programa normalitzat, amb propostes molt concretes i línies d'actuació en totes les àrees. Aquesta normalitat ja és possible perquè la Diputació de Barcelona ha culminat satisfactòriament el seu procés de transformació, convertint-se en una veritable institució municipalista al servei dels ajuntaments i del reequilibri territorial de la província. Amb l'afany que aquesta experiència sigui útil a altres Administracions de Catalunya, s'edita aquest Pla, que conté propostes concretes en els camps del govern local i les accions local i ciutadana, però també propostes polítiques, sovint ambicioses, que volen contribuir a aportar solucions a alguns dels problemes de l'ordenament territorial i institucional de Catalunya.

Otros libros del autor