Paquet Estalvi Cos de Mestres Primària

7 Editores (MAD)

978-84-142-6274-0
2022

L'editorial MAD i Xaloc Oposicions us ofereixen una nova edició del temari de Primària per a l'accés al cos de mestres segons el programa oficial vigent.

En aquest paquet incloem els temes, elaborats tenint en compte la Llei Orgànica 3/2020, de 29 de desembre, por la qual es modifica la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació (LOMLOE) i el Decret 175/2022, de 27 de setembre, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació bàsica.

Tots els temes han estat redactats amb profunditat i rigor per assegurar una preparació eficaç i completa i, tot atenent als criteris establerts, a més del desenvolupament dels continguts responent fidelment els epígrafs, inclouen índex, introducció, conclusió, glossari, esquema i bibliografia especialitzada.

Estalvia 32 (inclou Temari volum 1 i 2, i accés gratuït al Curs Or)

Aquest paquet no admet devolució.

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació