MOBILITAT I QUALITAT DEL AIRE: ESTRATÈGIES I MESURES PER AVANÇAR CAP A UNA MOBILITAT LLIURE D'EMISSIONS

Sanz, A. (Autor) / Rius, M. (Autor) / París, A. (Autor)
Estudis
Serie:
Medi Ambient, 5
Medio ambiente. Sostenibilidad

La Gerència de Serveis de Medi Ambient presenta en aquesta publicació diversos articles inscrits en l'àmbit de la vinculació entre la mobilitat i la qualitat de l'aire. El volum aborda un tema que ha despertat un particular interès tant per la seva incidència en la dinàmica municipal i en la ciutadania, com per la signatura, el mes de març de 2017, del Primer acord institucional per a la millora de la qualitat de l'aire a la conurbació de Barcelona. L'obra incorpora reflexions molt valuoses d'alguns dels actors relacionats més directament a les àrees polítiques i de gestió de l'àmbit, alhora que aporta també les mirades tècniques dels principals experts vinculats a una problemàtica que cada cop afecta de manera més transversal la gestió municipal.