L'ESTRATÈGIA D'INTERNACIONALITZACIÓ DEL MÓN LOCAL DE LA DEMARCACIÓ DE BARCELONA
Llibre d'impressió a demanda

L'ESTRATÈGIA D'INTERNACIONALITZACIÓ DEL MÓN LOCAL DE LA DEMARCACIÓ DE BARCELONA

Catalán
Autoría
Checa, J. (Autor) / Martucelli, S. (Autor) / Perez Garro, A. (Autor) / Bosch Codolà, P. (Director) / Durà, A. (Director) / Odriozola, K. (Director)
Editorial:
Diputació de Barcelona

Año de edición:
2017
Páginas:
121

Colección:
Eines
Serie:
Administració local, 1

La Diputació de Barcelona compta amb una llarga trajectòria d'acció internacional i de suport a les polítiques públiques de relacions internacionals dels ens locals de la demarcació. Aquest estudi presenta un mapa dels principals recursos amb potencial per a la promoció internacional d'una mostra de vintidos municipis del territori. Per fer-ho, estructura un sistema d'indicadors que permet una visió general de les accions però també dels propòsits i les estratègies dels governs locals estudiats. Es tracta d'una recerca que respon a la voluntat de posar en valor experiències locals molt diverses i oferir una eina de coneixement i inspiració per al foment deles polítiques públiques de relacions internacionals dels ens locals del territori.

Otros libros de la materia

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació