Guia pràctica per l'elaoració d'un pla local de salut per a municipis majors de 10.000 habitants
Llibre d'impressió a demanda

Catalán
Samper Sierra, Sarai (Autor) / Moreno Moreno, Raquel (Autor) / Pedrós Massià, Paula (Autor)

Eines
Serie:
Salut Pública, 6

Els plans locals de salut són l'instrument idoni per conèixer l'estat de salut de la població i concretar accions encaminades a millorar-lo. Emmarcar-los en l'estratègia de la salut a totes les polítiques i actuar sobre els determinants de la salt és garantia d'èxit per crear municipis més saludables.

Aquesta guia s'ha elaborat com a eina de treball per ajudar els ens locals a posar en marxa el seu pla de salut. A partir d'una reflexió sobre les polítiques de salut, aporta materials i consells pràctics per a cadascuna de les diferents fases del disseny del pla.