GUIA PER A L'AVALUACIÓ DE L'IMPACTE DELS PROGRAMES D'HORTS SOCIALS

GUIA PER A L'AVALUACIÓ DE L'IMPACTE DELS PROGRAMES D'HORTS SOCIALS

Catalán
Autoría
Ajuntament de Premià de Dalt (Autor) / Diputació de Barcelona. Àrea d'Atenció a les Perso (Director)

Colección:
Eines
Serie:
Benestar i Ciutadania, 6

Els programes d'horts socials que s'implementen en molts municipis, en el marc de les iniciatives d'inclusió social i d'agricultura social, es consoliden com a una bona eina dedinamització comunitària, ja que posen en valor les capacitats de les persones que hi participen. En aquesta guia, es planteja la necessitat de fer un pas més i definir una proposta avaluadora del recurs per mostrar els resultats d'aquests programes i la seva validesa per al treball social.Avaluar un programa, tant en les persones destinatàries com en els propis serveis socials, és important per poder orientar millor les iniciatives que sorgeixen, polir-les i millorar-les.A partir de l'experiència del programa d'horts socials de Premià de Dalt, la guia defineix diferents variables i paràmetres observables, i fa una proposta de metodologia, processos i eines útils a la finalitat avaluadora.

Localización