GUIA DE BRÀNDING TERRITORIAL PER ALS ENS LOCALS
Llibre d'impressió a demanda

GUIA DE BRÀNDING TERRITORIAL PER ALS ENS LOCALS

ESTRATÈGIES DE MARCA TERRITORI

Catalán
Autoría:
Sabaté, Xavier (Autor) / Navarro, Irene (Autor) / Basora, Xavier (Autor) / Romero-Lengua, Jordi (Director)
Editorial:
Diputació de Barcelona

Año de edición:
2019
Páginas:
106

Colección:
Eines
Serie:
Economia i treball, 8

Les estratègies de marca ocupen un lloc destacat en les polítiques públiques locals. Des del punt de vista de la dinamització econòmica, són utilitzades tant per atraure talent, turistes, inversions, etc., com per promocionar els productes i empreses dels territoris. A més, les marques, enteses en sentit ampli, incideixen en l'autoestima de la població i reforcen el conjunt de valors que, en cada indret, orienten el desenvolupament. La guia que teniu a les mans és una eina de governança participativa pensada per cobrir el buit que hi ha a casa nostra entre el pensament estratègic i els marcs de comunicació. El nexe d'unió són els valors, i el brànding es converteix en un procés per dotar els territoris de significats a través de la marca.

Otros libros de la materia

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació