GUIA DE BRÀNDING TERRITORIAL PER ALS ENS LOCALS

GUIA DE BRÀNDING TERRITORIAL PER ALS ENS LOCALS

ESTRATÈGIES DE MARCA TERRITORI

Autoría:
Sabaté, Xavier (Autor) / Navarro, Irene (Autor) / Basora, Xavier (Autor) / Romero-Lengua, Jordi (Director)
Editorial:
Diputació de Barcelona
Categoría:
Llibre d'impressió a demanda
Año de edición:
2019
Páginas:
106
Colección:
Eines
Serie:
Economia i treball, 8
Idioma:
Catalán
Materias:
Administración local, Economía. Empresa
Resumen

Les estratègies de marca ocupen un lloc destacat en les polítiques públiques locals. Des del punt de vista de la dinamització econòmica, són utilitzades tant per atraure talent, turistes, inversions, etc., com per promocionar els productes i empreses dels territoris. A més, les marques, enteses en sentit ampli, incideixen en l'autoestima de la població i reforcen el conjunt de valors que, en cada indret, orienten el desenvolupament. La guia que teniu a les mans és una eina de governança participativa pensada per cobrir el buit que hi ha a casa nostra entre el pensament estratègic i els marcs de comunicació. El nexe d'unió són els valors, i el brànding es converteix en un procés per dotar els territoris de significats a través de la marca.