COS DE MESTRES. EDUCACIÓ PRIMÀRIA. TEMES: 26, 27 I 28

7 Editores (MAD)
978-84-142-2070-2
Oposiciones - Educación

Tema 26. L'àrea de Llengua Catalana i Literatura en l'Educació Primària: enfocament i característiques. Contribució de l'àrea al desenvolupament de les competències bàsiques. Objectius, continguts i criteris d'avaluació. Relació amb altres àrees del currículum. Tema 27. La literatura catalana en el context escolar. Manifestacions literàries més importants aplicades a l'Educació Primària. Tècniques i estratègies d'utilització de la literatura infantil i juvenil. La biblioteca escolar i la biblioteca d'aula com a recursos didàctics a l'educació literària. Tema 28. L'àmbit de les llengües a l'Educació Primària: ensenyament integrat. Transferència de coneixements d'una llengua a una altra. Contribució des de les àrees lingüístiques a l'assoliment de la competència plurilingüe i intercultural.