AUXILIARS AJUNTAMENT DE BARCELONA. TEMARI

AUXILIARS AJUNTAMENT DE BARCELONA. TEMARI

Adams

978-84-1327-862-9

Surt al carrer la nova edició del nostre Temari per a la preparació de les proves selectives d'accés a places d'Auxiliars d'Administració general, subgrup C2, de l'Ajuntament de Barcelona, amb l'objectiu fonamental de facilitar la tasca d'obtenir un lloc de plantilla en aquesta corporació local.
Aquest volum desenvolupa els temes 1 a 9 del programa oficial, que es presenta en dos volums (a la venda de forma conjunta), que inclouen matèries de dret constitucional, administratiu i règim local, tot tractat d'una manera pedagògica i rigorosa, i considerant específicament la normativa catalana.
Considerem, doncs, que aquest Temari constitueix, juntament amb el volum de Qüestionaris, l'eina més eficaç per assolir l'objectiu, seu i nostre, de superar amb èxit la tasca empresa.

Subscríbete al boletín para estar informado de las novedades editoriales de la Llibreria de la Diputació

¿Te interesa un tema específico? Conoce los destacados