AUXILIARS ADMINISTRATIUS (T1). CORPORACIONS LOCALS DE CATALUNYA

Adams

978-84-1327-682-3
2020

Aquest Temari 1 forma part de la col·lecció que ADAMS ha publicat per a la preparació de les proves selectives d'accés a la subescala d'Auxiliars Administratius de les Corporacions Locals de Catalunya, amb l'objectiu de facilitar a l'opositor la tasca d'obtenir un lloc en la plantilla de qualsevol ajuntament de la comunitat autònoma.
Aquest volum és el resultat d'una acurada comparativa dels programes que els municipis més importants de Catalunya han establert com a contingut bàsic de les proves d'accés a la seva subescala auxiliar, i desenvolupa i analitza la normativa específica d'aplicació al territori català.
Considerem, doncs, que aquest Temari 1, juntament amb el Temari 2 i el relatiu a Qüestionaris, conformen l'eina més eficaç per a la preparació dels processos selectius a què es dirigeix.