AGENTS DE LA GUÀRDIA URBANA DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA: PROVA DE CONEIXEMENTS DE LLENGUA ANGLESA

PROVA DE CONEIXEMENTS DE LLENGUA ANGLESA

Simulacre núm. 18

Simulacre núm. 19

Simulacre núm. 20

Aquest llibre està dirigit a la preparació de l'exercici voluntari d'idioma (anglès) que forma part del procés de selecció dels aspirants a les places d'Agent de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, segons s'indica en la convocatòria publicada en el BOE núm. 58, de 9 de març de 2021.

Amb la finalitat d'oferir un adequat entrenament als opositors, li proposem 20 simulacres d'examen d'anglès de 50 items cadascun, la qual cosa suma un total de 1000 preguntes de tipus test, amb 4 opcions de resposta.