ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA A LES REGIONS EUROPEES, L': PLANTEJAMENT I PROGRESSOS SOBRE SERVEIS, ORGANITZACIÓ I ESTRATÈGIES DE TECNOLOGIES DE LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ (TSI) I EL PAPER DELS ACTORS RE

Catalán
Heichlinger, A. (Autor)
Generalitat de Catalunya

978-84-393-7063-5

La proliferació de l'Administració electrònica i la seva implantació correcta a les regions d'Europa depenen en gran mesura del clima històric i cultural que preval a les regions individuals. Moltes regions tenen plans i estratègies d'Administració electrònica ben redactats i plantejats; no obstant això, el valor real i l'èxit de les e-iniciatives només es podrà avaluar depenent del que s'hagi executat i dels resultats tangibles que n'hagin derivat. Aquesta publicació mostra fins a quin punt es poden estalviar recursos i temps en la implantació de l'Administració electrònica si es fa correctament.