ÁGORA DE LAS CIUDADES: LIDERAZGO POLÍTICO PARA CIUDADES GLOBALES / ÀGORA DE LES CIUTATS: LIDERATGE POLÍTIC PER A CIUTATS GLOBALS / AGORA OF CITIES: POLITICAL LEADERSHIP FOR GLOBAL CITIES
Llibre en Pdf

Catalán , Castellano , Inglés
Diputació de Barcelona. Àrea de Presidència. Direc (Autor)

El Ágora de las Ciudades es un espacio de encuentro de alcaldes y cargos electos locales impulsado por la Diputación de Barcelona y Goberna América Latina en el marco de la iniciativa GOBERNA CIUDAD. El espacio nace en 2013 con el objetivo de fomentar el debate político y el intercambio en torno a la gobernabilidad local y a la acción de los gobiernos locales y celebra, en 2014, su segunda edición. L'Àgora de les Ciutats és un espai de trobada d'alcaldes i càrrecs electes locals impulsat per la Diputació de Barcelona i Goberna América Latina en el marc de la iniciativa GOBERNA CIUDAD. L'espai neix el 2013 amb l'objectiu de fomentar el debat polític i l'intercanvi entorn a la governabilitat local i a l'acció dels govern locals i celebra, el 2014, la seva segona edició. The Agora of Cities is a meeting space for mayors and local elected officials, inspired by the Barcelona Provincial Council and Goberna Latin America under the initiative GOBERNA CIUDAD. The space was created in 2013 to encourage political debate and exchange about local governance and actions of local governments. The second edition came out in 2014.

Otros libros del autor