SUBALTERN/A DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA. TEMARI I TEST

978-84-142-2610-0
Any d'edició:
Pàgines:

Manual de desenvolupament del programa establert en les bases per a l'accés a la categoria de Subaltern/a, corresponents al grup de titulació AP, de l'Ajuntament de Barcelona, segons la convocatòria publicada en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya núm. 7794, de 23 de gener de 2019. Tots els temes estan tractats amb profunditat i rigor, i incorporen les últimes novetats legislatives per assegurar la seva actualització fins a la data d´edició. S'inclouen també qüestionaris de preguntes tipus test de cada tema amb la finalitat d'oferir una eina amb la qual podrà comprovar els coneixements adquirits.

Altres llibres de la matèria

Altres llibres de l'autor

Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació

T’interessa un tema específic? Coneix-ne els destacats