La cooperació al desenvolupament dels municipis petits i mitjans de la província de Barcelona

Condicionants, reptes i oportunitats

978-84-9803-986-3

Estudis
Sèrie:
Administració local, 1

Més del 50 % dels 311 municipis que conformen la província de Barcelona tenen una població inferior als 5.000 habitants i el 85 % del total no assoleixen els 20.000. Per la seva dimensió i ubicació, aquests municipis presenten unes necessitats i uns condicionants específics que demanen l esforç d institucions supramunicipals perquè els acompanyin en la gestió de les seves polítiques. Alhora, disposen d unes capacitats i unes oportunitats que cal potenciar.

Aquest document recull un conjunt de reflexions i anàlisis entorn dels contextos, els reptes i les circumstàncies que afronten aquests municipis de fins a 20.000 habitants de la província de Barcelona en l àmbit de la cooperació al desenvolupament.