L'ESTRATÈGIA D'INTERNACIONALITZACIÓ DEL MÓN LOCAL DE LA DEMARCACIÓ DE BARCELONA
Llibre d'impressió a demanda

L'ESTRATÈGIA D'INTERNACIONALITZACIÓ DEL MÓN LOCAL DE LA DEMARCACIÓ DE BARCELONA

Català
Autoria
Checa, J. (Autor) / Martucelli, S. (Autor) / Perez Garro, A. (Autor) / Bosch Codolà, P. (Direcció) / Durà, A. (Direcció) / Odriozola, K. (Direcció)
Editorial:
Diputació de Barcelona

Any d'edició:
2017
Pàgines:
121

Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Administració local, 1

La Diputació de Barcelona compta amb una llarga trajectòria d'acció internacional i de suport a les polítiques públiques de relacions internacionals dels ens locals de la demarcació. Aquest estudi presenta un mapa dels principals recursos amb potencial per a la promoció internacional d'una mostra de vintidos municipis del territori. Per fer-ho, estructura un sistema d'indicadors que permet una visió general de les accions però també dels propòsits i les estratègies dels governs locals estudiats. Es tracta d'una recerca que respon a la voluntat de posar en valor experiències locals molt diverses i oferir una eina de coneixement i inspiració per al foment deles polítiques públiques de relacions internacionals dels ens locals del territori.

Altres llibres de la matèria

Subscriu-te al butlletí per a estar informat de les novetats editorials de la Llibreria de la Diputació