Guia 2024 de la restauració de Barcelona / Guía 2024 de la restauración de Barcelona / Barcelona Restaurant Guide 2024

Català , Castellà , Anglès
Micolau, Silvia (Autor) / Ribó, Roger (Direcció)
Ajuntament de Barcelona

978-84-9156-591-8

Barcelona Present i Futur

La guia 2024 de la restauració de Barcelona és una recopilació de restaurants finalistes i guardonats en les 4 edicions dels Premis Barcelona Restauració que organitza l Ajuntament de Barcelona a través de la Direcció de Serveis de Comerç, Restauració i Consum. Aquests premis anuals van més enllà de l'excel·lència gastronòmica, considerant criteris com la innovació, la sostenibilitat i la integració del restaurant al seu entorn. Cada restaurant destacat en aquesta guia té la pròpia identitat i formen part de paisatge gastronòmic de la nostra ciutat. Tots són establiments únics, no formen part de cadenes i representen la realitat de la cultura culinària de Barcelona. Aquesta guia és una eina imprescindible per als amants del bon menjar i l'autenticitat a l'experiència gastronòmica en les diferents districtes que configuren la nostra ciutat.