CATÀLEG DE SOLS DE LA CIRCUMSCRIPCIÓ DE BARCELONA: TERME MUNICIPAL: SANT BOI DE LLOBREGAT

Català , Castellà
Villar, J.M. (Autor)

1987

El catàleg de sòls de la circumscripció de Barcelona dedicat al terme municipal de Sant Boi de Llobregat posa a l'abast dels usuaris una cartografia detallada. El mapa de sòls i la informació que s'inclou permetran orientar les decisions tant en ordenació del territori com en aspectes concrets com és l'ordenació de conreus. L'estudi dels sòls s'integra dins d'un marc més ampli, per la qual cosa l'obra inclou un estudi geològic amb una cartografia litològica i geomorfològica, un estudi del clima i un estudi amb la cartografia corresponent de la vegetació.