BOMBERS. AJUNTAMENT DE BARCELONA. TEMARI 2

BOMBERS. AJUNTAMENT DE BARCELONA. TEMARI 2

Adams

978-84-9147-744-0

Temari actualitzat per a la convocatòria 2019.
Té a les seves mans el segon volum d'una nova edició del nostre Temari per a la preparació de les proves selectives d'accés a la categoria de Bombers del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament de Barcelona.El contingut d'aquest llibre inclou els 30 temes de la part de coneixements específics del temari oficial publicat a la convocatòria del BOPB de 10 de juliol de 2019, que desenvolupa matèries tècniques i sanitàries, entre d'altres.Considerem que aquest material constitueix l'eina més eficaç pera a la preparació del procés selectiu a què es dirigeix, i estem segurs que, juntament amb el Temari 1 i el volum de Preparació de proves de personalitat i entrevista, l'ajudarà en la consecució de l'objectiu, seu i nostre, d'accedir a aquesta categoria de la funció pública local de Barcelona.