LA XARXA D'ARXIUS MUNICIPALS

LA XARXA D'ARXIUS MUNICIPALS

UNA ESTRATÈGIA DE SUPORT AL PATRIMONI DOCUMENTAL

Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura. Oficina d (Autor)

978-84-9803-218-5

Documents de Treball
Sèrie:
Recursos Culturals, 5

La Xarxa d'Arxius Municipals, coordinada per l'Oficina de Patrimoni Cultural, disposa de dues tipologies de suport i cooperació: el Programa de Manteniment, adreçat als municipis de menys de 10.000 habitants sense arxiver propi i la central de serveis Tècnics, adreçada als municipis amb arxiver propi. En aquesta publicació es fa un recorregut per la feina feta durant gairebé quinze anys, destacant, alhora, els protocols del Programa de Manteniment que defineixen la metodologia que aplica l'OPC en els arxius municipals sense arxiver propi i que en el marc de la xarxa són assistits tècnicament perls arxivers itinerants de l'OPC.

Articles relacionats

Altres llibres de l'autor