Les mesures alternatives a la sanció econòmica
Llibre d'impressió a demanda

Les mesures alternatives a la sanció econòmica

Guia orientativa per a la implementació

Català
Viver, B. (Autor) / Ferré, N. (Autor) / Rosa, Antonio (Autor) / Juncadella, Mireia (Autor) / Collell, Adela (Autor)

Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Benestar i Ciutadania, 11

El Servei de Convivència, Diversitat i Participació Ciutadana us presenta la guia Les mesures alternatives a la sanció econòmica (MASE), els objectius de la qual són donar valor als programes de les MASE com una aposta política per afavorir la convivència, i també per ajudar els ajuntaments que vulguin implementar o millorar els programes de mesures alternatives.El contingut és producte d'un grup de treball format tant per tècnics municipals com per tècnics de la Diputació de Barcelona especialitzats en aquesta matèria.Aquesta guia recull què són les mesures alternatives, quins són els requisits i el procediment administratiu per a la seva aplicació i diferents accions educatives i reparadores amb exemples de l'experiència de tres ajuntaments.

Localització