IX TROBADA D'ESTUDIOSOS DEL MONTSENY: COMUNICACIONS PRESENTADES EL 18 I 19 DE NOVEMBRE DE 2016 AL TEATRE MUNICIPAL DE LA GARRIGA

Autor:
Grau, J. (Autor) / Guinart, D. (Autor) / Carbó, C. (Autor)
Editorial :
Categoria:
Llibre d'impressió a demanda
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Territori i parcs naturals, 4
Català
Matèria:
Parcs naturals
Resum

El massís del Montseny és un territori tan extens com complex. Les sinergies que es donen entre les persones i els equips de recerca que hi treballen, i que volen compartir coneixements per conservar i millorar el patrimoni natural i cultural, són imprescindibles com a suport de la tasca que fa l'equip gestor del Parc. En la IX Trobada d'Estudiosos del Montseny, que va tenir lloc els dies 18 i 19 de novembre de 2016 al Teatre Municipal de la Garriga, es van presentar 31 comunicacions centrades en diferents temes vinculats al patrimoni natural i cultural del Parc, des de la fauna o la flora fins a la història i l'etnografia, passant per l'ecologia, la climatologia, l'ús públic o qüestions més directament lligades a la gestió del Parc. Ara, amb aquesta publicació, tenim de nou l'oportunitat d'accedir amb més calma i profunditat a aquest coneixement tan necessari per a la preservació d'un espai tan emblemàtic de la nostra geografia com és el Montseny.