GUIA PRÀCTICA PER A LA REALITZACIÓ DE POLÍTIQUES TRANSVERSALS DE GÈNERE EN  L'ÀMBIT MUNICIPAL

GUIA PRÀCTICA PER A LA REALITZACIÓ DE POLÍTIQUES TRANSVERSALS DE GÈNERE EN L'ÀMBIT MUNICIPAL

RECULL D'EXPERIÈNCIES POSITIVES EN EDUCACIÓ, JOVENTUT, CULTURA I ESPORTS; SERVEIS A LES PERSONES I C

Autor:
Gelambí, M. (Autor)
Editorial :
Categoria:
Llibre d'impressió a demanda
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Eines
Sèrie:
Benestar i Ciutadania, 2
Català
Matèries:
Administració local, Benestar social, Ciutadania, Feminisme
Resum

Aquesta Guia és la guanyadora de la desena convocatòria dels Ajuts a la recerca Francesca Bonnemaison. El projecte va ser presentat per diversos ajuntaments. Durant el 2015, l'autora i el personal tècnic d'aquests ajuntaments van treballar juntament amb expertes i tècniques d'altres àrees per elaborar aquesta guia. L'objectiu era treballar la transversalitat: com s'introdueix la perspectiva de gènere a tots els àmbits de les polítiques locals. El resultat inclou exemples de polítiques públiques amb perspectiva de gènere per a totes les àrees i serveis locals. La tria mostra que les polítiques públiques que incorporen la transversalitat de gènere són un èxit, ja que incideixen en la millora dels serveis locals i en la qualitat de vida de les persones.

CONTINGUT: Síntesi