GESTIÓ MUNICIPAL DE LA SALUT PÚBLICA, LA: AJUNTAMENTS DE MÉS DE 10.000 HABITANTS DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA

Editorial :
Categoria:
978-84-9803-433-2
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Documents de Treball
Sèrie:
Salut Pública, 5
Català
Matèries:
Administració local, Salut pública
Exhaurit
Resum

La reforma de la salut pública a Catalunya preveu donar als municipis i als governs locals un paper rellevant dins d'un sistema més orientat a la promoció i la protecció de la salut. El coneixement detallat de la diversitat organitzacional, funcional i d'assignació pressupostària dels ajuntaments en aquesta matèria és necessària a fi de poder donar suport i assessorament des d'organitzacions supralocals com la Diputació de Barcelona. L'estudi realitzat en col·laboració amb la Fundació Carles Pi i Sunyer d'estudis autonòmics i locals, entitat experta en polítiques públiques locals, ens ha permès un acostament a aquesta realitat municipal i creiem que aporta informació de gran interès tant per a l'anàlisi intern als ajuntaments, com per millorar l'eficiència del suport i cooperació que ofereix la Diputació als municipis.

Altres llibres de la matèria