ESCOLA BRESSOL I ELS SERVEIS A LA PETITA INFÀNCIA I A LES SEVES FAMILIES, L': UNA PROPOSTA DE GESTIÓ MUNICIPAL

Autor:
Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació (Autor) / Serra, A. (Autor) / Bora Kasi, SA (Director)
Editorial :
Categoria:
978-84-9803-230-7
Any d'edició:
Pàgines:
Col·lecció:
Documents de Treball
Sèrie:
Educació, 3
Català
Matèries:
Administració local, Ciutadania, Infància, Educació. formació
Resum

El present document vol donar resposta als reptes que planteja la creixent complexitat de la política a la petita infància i presenta una proposta integrada de model de gestió. Sense voluntat d'entrar en qüestions pedagògiques, la proposta se centra en els elements integradors de les funcions política, tècnica i gestora dels serveis d'atenció a la petita infància i proposa fórmules de treball que ajudin els ajuntaments a tirar endavant aquests serveis.

Altres llibres de la matèria