L'ESCOLA BRESSOL I ELS SERVEIS A LA PETITA INFÀNCIA I A LES SEVES FAMILIES : UNA PROPOSTA DE GESTIÓ MUNICIPAL

Diputació de Barcelona. Àrea d'Educació (Autor) / Serra, A. (Autor) / Bora Kasi, SA (Direcció)

978-84-9803-230-7

Documents de Treball
Sèrie:
Educació, 3

El present document vol donar resposta als reptes que planteja la creixent complexitat de la política a la petita infància i presenta una proposta integrada de model de gestió. Sense voluntat d'entrar en qüestions pedagògiques, la proposta se centra en els elements integradors de les funcions política, tècnica i gestora dels serveis d'atenció a la petita infància i proposa fórmules de treball que ajudin els ajuntaments a tirar endavant aquests serveis.