GUIA D'ACTUACIÓ EN SITUACIÓ DE MALTRACTAMENTS A PERSONES GRANS DEL SERVEI DE TELEASSISTÈNCIA

Autor:
Tunstall Televida (Autor) / Ajuntament de Barcelona (Director) / Diputació de Barcelona (Director)
Editorial :
Categoria:
Llibre en Pdf
Any d'edició:
Pàgines:
Català
Matèries:
Benestar social, Gent gran
Resum

La finalitat d'aquesta guia que us presentem és la de disposar d'un instrument de referència compartit i útil per als professionals que permeti sensibilitzar, prevenir, detectar i intervenir en situacions de maltractaments a les persones grans usuàries d'aquest servei. Aquesta guia ha estat elaborada per la Diputa­ció de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona i l'empresa prestadora del servei d'ambdues administracions -Tunstall Televida-, en el marc d'una col.laboració publicoprivada i in­teradministrativa.